Hyundai on päättänyt tällä kaudella panostaa selvästi aiempaa enemmän näkyvyyteensä sosiaalisessa mediassa ja tallin tarjoama materiaali on noussut täysin uudelle tasolle.
Jo alkuvuodesta Hyundai ihastutti seuraajiaan, kun se julkaisi promovideon GTA6-videopelin hengessä. Video oli tehty samalla idealla kuin GTA6-pelin traileri ja dialogi oli kopioitu suoraan pelin trailerista. Videon voit katsoa tämän jutun alla olevasta Youtube-upotuksesta.
Tuoreimmalla Youtubeen julkaistulla videolla pureudutaan Kenian Safari-ralliin kulissien takana. Video tarjoaa faneille mahdollisuuden päästä kurkistamaan kaikkeen siihen, mihin fanit eivät normaalisti pääse käsiksi.
Hyundai on panostanut sosiaalisen median videotuotantoon vahvistamalla sosiaalisen median tiimiään. Talli palkkasi kuvaajakseen suomalaisen Heikki Barskin. Hän kuvasi aiemmin NEP:lle ja MM-sarjan promootioyhtiölle, mutta tarttui nyt Hyundain tarjoamaan mahdollisuuteen.
Toiseksi tekijäkseen Hyundai kaappasi aiemmin M-Sport Fordilla vaikuttaneen Sebastian Scottin.
Huumori on isossa osassa Hyundain videoilla. Ennen Ruotsin MM-rallia talli julkaisi videon, missä tallin kuljettajat kohtasivat äärimmäisen haasteen, mikä on monille hyvin tuttu: kuljettajien piti kasata ruotsalaisen Ikean huonekaluja.
Hyundai on pyrkinyt myös rakentamaan tiiviimmän kontaktin faneihinsa. Tämä tuli hyvin ilmi myös viimeisimmän videon kommenttikentässä, kun eräs fani ihasteli Esapekka Lapin rauhallisuutta kaikkien vaikeuksien keskellä.
– Hän on yksi tämän planeetan rauhallisimmista ihmisistä! Ralli oli todella rankka, mutta me jatkamme taistelua, Hyundai vastasi fanille.