Rallin päätöspäivänä sunnuntaina Lindholm oli WRC2-luokan viidenneksi nopein 11,7 sekuntia kärjestä. Mukaan mahtui yksi luokan kakkossija 0,3 sekuntia pohja-ajasta.
– Apinan raivolla ajettu aika. Hyvä, että edes yksi pätkä onnistui tässä kisassa hyvin. Meille Ruotsi oli tällä kertaa vaikea kisa. Mutta oli kiva päästä ajamaan tauon jälkeen rallia ja oli meillä kisassa hyviäkin hetkiä, Lindholm muistutti.
Suomalaiskaksikon mahdollisuudet kärkitaisteluun karisivat perjantai-illan toiseksi viimeisen erikoiskokeen startissa tapahtuneeseen sähkövikaan, jonka seurauksena Lindholm joutui köröttelemään pätkän yli kaksi minuuttia muita hitaammin maaliin.
Perjantain iltahuollossa Lindholm ja häntä ajattava ranskalaistiimi CHL Sport Auto paikansivat vian ja säätivät autoa uudelleen ja se kannatti. Vauhdillisesti Lindholm ajoi koko lauantain lähempänä luokan kärkeä. Hyundai kääntyi lumisiin mutkiin yhä paremmin ja se näkyi myös pätkäajoissa. Lindholm oli erittäin tyytyväinen lauantain antiin.
– Pystyimme ajamaan muutaman sekunnin kymmenyksen kilometrillä kovempaa, mutta luokan viiden nopeimman kärki oli täällä vain niin tiivis, että ei sinne ajamalla yltänyt. Riskejä emme ottaneet, koska voitettavaa ei ollut, Lindholm sanoi.
Rallin päätöspäivänä sunnuntaina aurinko paistoi ja Hyundai toimi hienosti.
– Meillä oli hyvä fiilis koko päivän. Sunnuntaina pääsimme jo lähelle niitä tavoitteita, joita ennen rallia itsellemme asetimme. Mutta selvästi meillä ei ollut tässä kisassa toivottua vauhtia, Lindholm myöntää.
– Pääsimme ilman suurempia virheitä lumipenkkoja nojaten rallin maaliin. Ajollisesti puhdas kisa, Lindholm summasi.
Seuraavan kerran Lindholm ja Hämäläinen kilpailevat WRC2-luokan MM-pisteistä 18.-21. huhtikuuta Kroatiassa.