Suomen MM-ralli ja Mediatalo Keskisuomalainen aloittavat mediayhteistyön, jonka myötä Mediatalo Keskisuomalainen toteuttaa tänä vuonna Suomen MM-rallin virallisen kisaoppaan.
Tulevana kesänä autourheilukansa pääsee nauttimaan MM-rallin kattavasta infopaketista kahdessa muodossa; sekä digitaalisena näköislehtenä että tabloid-muotoisena printtiversiona. Uutta on myös verkkolehden maksuttomuus sekä printtilehden pieni hinta, joilla halutaan palvella yhteisiä yleisöjä entistä paremmin.
Digitaalinen näköislehti julkaistaan heinäkuun puolivälissä viidessä Mediatalo Keskisuomalaisen mediassa: Helsingin uutisissa, Etelä-Suomen Sanomissa, Keskisuomalaisessa, Savon Sanomissa ja Tamperelaisessa. Kisaoppaan printtiversiolla on hintaa kaksi euroa.
– Hienoa, että pääsemme toteuttamaan virallisen Neste Ralli -kisaoppaan. Toivon, että julkaisu tavoittaa tänä vuonna uusia yleisöjä, joille pääsemme yhdessä kertomaan mitä kaikkea Suomen suurin vuosittainen urheilutapahtuma tarjoaa, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi.
– Tarjoamalla virallisen kisaoppaan kahdella eri media-alustalla ja tavoittavan digiverkoston kautta, pääsemme samalla kehittämään julkaisua sekä viestimään siitä, että Neste Ralli on ennen kaikkea koko kansan ralli, joka tarjoaa jokaiselle jotakin – oli sitten urheilun, viihteen tai vaikkapa ainutlaatuisen, kansainvälisen tunnelman ystävä, Neste Rallin promoottori Jani Backman kertoo.