Pajari sai toki jo tällä kaudella ajaa kolmessa MM-rallissa Toyotan Rally1-autolla, mutta ensi vuonna hän on tallin täysipäiväinen kuljettaja. Suomalaistoivon sopimus kattaa kaikki 14 MM-rallia pääluokassa.
Pajarin kontrahti julkistettiin Japanissa järjestetyssä tiedotustilaisuudessa. Lavalla nähtiin suomalaiskuljettaja, joka silminnähden ujosteli tilannetta.
Pajarin vuorosanat olivat kuitenkin juuri sellaisia kuin voitiin odottaakin. Mediakoulutus oli selkeästi mennyt perille.
– Oli todella hienoa saada ensimaistiainen Rally1-autosta jo tänä vuonna. En todellakaan odottanut, että ajaisin kolme rallia huippuautolla tänä vuonna. Joten hullun isot kiitokset Toyotalle, kun he mahdollistivat tämän.
Tämän jälkeen Pajari vakuutti, että hän aikoo tulevaisuudessa ottaa kaiken hyödyn irti tämän vuoden kokemuksistaan.
– En malta odottaa sitä, että pääsen ajamaan täyden kauden ensi vuonna. Opittavaa on paljon. Tiedän, että kilpailu on todella kovaa, mutta en haluaisi tehdä tätä minkään muun tiimin kuin Toyotan kanssa. Saan tukea kaikilta: muilta kuljettajilta, kartanlukijoilta, insinööreiltä, mekaanikoilta, kaikilta. Heidän kanssaan on mukava tehdä töitä ja heidän tuestaan on hullun paljon apua.
– Tiedän, että tästä tulee mukavaa ja nautinnollista, mutta samaan aikaan rankkaa, Pajari päätti puheenvuoronsa.
Pajari jätti kuitenkin yhden merkittävän asian kertomatta: kuka lukee hänelle nuotteja ensi kaudella.
Pajari ilmoitti sunnuntaina päättyneen Japanin MM-rallin jälkeen, että hänen ja kartanlukija Enni Mälkösen yhteistyö päättyi tähän vuoteen. Pajari kertoi maanantain tiedotustilaisuudessa, että uutisia uudesta kartanlukijasta on luvassa myöhemmin.
Tällä kaudella Pajari ja Mälkönen saavuttivat yhdessä WRC2-luokan mestaruuden Toyotan Rally2-autolla.